3/6 2011 - shoppingen!

Heej :)

Idag mötes jag o Erika upp då i helenelund o gick till kista galleria :) Vi var där i ca 3½ h :D  kollade på en massa grejer, och jag började med att köpa skavsårs plåster till mitt stackars skavsår på hälen :P Sedan så köpte jag en awesome klocka till min syrra, födelsedagskort o trisslotter till min morfar som fyller 69 år idag! GRATTIS!!

Sedan jag har kommit hem har jag hållt på lite med designen på bloggen :p Jag har lagt till smileys, 'gilla' knapp för facebook, tweet knapp för varje inlägg kopplad till Erikas twitter för man skulle välja en o hon är mer mycket aktiv på hennes twitter än mig.

Jag ska snart sätta igång o göra en snabb liten header så våran blogg ser lite mer intressant ut :) Med dom bilder jag har här hemma, har inte så många på oss, får väl bli en bättre sen när vi har fler bilder o så :)

/Linda

Kärleksbrev

Låt oss känna kärleken:

Namn:
Låt Cupido komma ihåg dig

Mejl: (vi ser bara den)

Ditt kärleksnäste:

Det du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0